ponedjeljak, 3. travnja 2017.

Šarena salata od riže

Obožavam salate i mogla bih živjeti samo na njima pogotovo sad kad dolaze topla vremena.Još jedna u nizu salata od leće i riže.Sastojke koristite u količinama po želji.


Sastojci:

100g leće/nekuhane/1 konzerva kuhane

200g kuhane riže

2 mlada luka

1 /manji obični

2 manje naribane mrkve

4-5 žlica kuhanog kukuruza

1 pečena paprika/ja sam koristila iz zimice

sol,papar

1/2žličice nasjeckane mente/ako volite stavite cijelu/prije isprobate mentu

maslinovo ulje


Priprema:

U zdjelu stavite naribanu mrkvu, nasjeckani mladi luk i obični luk koji ste nasjeckali što sitnije.Dodate kuhanu rižu i kuhanu ohlađenu leću/ako želite brzo skuhati leću stavite je deset minuta u hladnu vodu sa malo sode bikarbone , kuhate pola sata na dok lagano ne omekšao nemojte da se prekuha jer će postati brašnjasta, a to nije fino u salatama/ i sve ostale sastojke, fino promiješate pa posolite i popaprite po ukusu.Dodate maslinovo ulje i sok od limuna/on će dati ekstra svježinu/.Prospite sve obilato mentom pa zajedno promiješate i odložite u frižider na hlađenje barem sat vremena.
Važna napomena:prije serviranja isprobate salatu pa je dodatno začinite, nekad se dogodi da riža upije sve začine i ulje pa sata bude suha da tome doskočite salatu još jednom/po potrebi/ začinite!!







4 komentara:

  1. Ja sam s kontinenta, uz ovo mi daj i dobar komad mesa inace ostadosmo gladni :) a salata je odlicna milice!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ej, milice, drago mi je kad svratis na blog, puno te pozdravljam....

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim sve salate sa pirinlem, svakojakim. Tvoja je baš prava prolećna paleta

    OdgovoriIzbriši

Comments system

Disqus Shortname