ponedjeljak, 20. veljače 2017.

Orejas de carnaval /španjolske karnevalske frite

Predivne španjolske frite sa sokom od naranče i koricom limuna .Frite izgledaju kao velika uha jer orejas znaci uho na spanjolski.Obožavati će te ih na prvi ugriz ,hrskave izvana mekane u sredinu ,kao plod ljubavi između fritula i kroštula.Meni su najukusnije sutra dan kad sve arome ovih predivnih frita osjete .Ja inače rijetko kad pržim u dubokom ulju ali maškare su uvijek prigoda za to,  a onda dijeta hehee😤😤😤😤😣


Sastojci:/4 osobe

250g glatkog brašna

1/2 kesice pecivnog praška

1žlica šećera

1 jaje/m

50g otopljenog maslaca

1/2 limuna korica 

1/2žličice soli

1žlica tople vode

40ml svježe ocijeđene naranče

1 žlica rakije  od anisa / ja sam koristila rum/

oko 100g gustina

ulje za prženje

šećer u prahu//po pravilu obični krupni šećer malo  ,mljevenog  cimet 



Priprema:

U toploj vodi otopi sol/bez toga će vam sol biti samo na određenim dijelovima tijesta /Brašno pomiješate sa pecivnim praškom.
U zdjelu stavite jaje pa dodate šećer ,lagano ga izradite da se spoje ,dodate sok od naranče ,,otopljenu sol,jaje  i rakiju ili ruma ,sve zajedno dobro izmiješate .
Postepeno dodate jednu po jednu žlicu brašna miješate dok ne dobijete fino glatko tijesto .
Tijesto stavite na radni stol koji ste malo pobrašnili gustinom /nemojte koristili brašno jer će brašno dodatno gorjeti kad se bude pržilo u ulju za ovakve slučajeve bolje je koristiti gustin/.nastavite miješati dok tijesto ne postane skroz glatko.Zamotaste tijesto i ostavite odmoriti /30mi a najbolje bi bilo 1h vremena/
Tijesto narežete na komadiće veličine oraha.Uzmite svaku kuglicu pa je razvaljate .Pazite da sve lagano pobrašnite gustinom.Razvaljajte sve kuglice poslažete ih na čistoj kuhinjskoj krpi koju ste lagano posuli gustinom .Kad ste sve završili zagrijete ulje u plitkoj tavi./dva prsta će vam biti dovoljno/.
Stavljate jedan po jedan komad ,drvenom žlicom stisnite u stranu fritu do je još mekana .Dodate drugu ponovite postupak ,Okrečite frite dok ne postanu hrskave i dobiju finu sjajnu boju.
Izvadite ih ružičastom žlicom na kuhinjski papir pustite da se fino ocijede.
Posložite po ih ovalu za serviranje prospite mljevenim ili običnim šećerom sa mola cimeta.
Servirate ohlađene.
.




2 komentara:

  1. Preedivno mi je ovo mila,moja deca ce biti presretna kad im napravim :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo mi zlatica ,hvala ti mila odlicni su ,veliki ti pozz saljem idem vidjeti sto si novo stavila ,ljubac letiiiiiiii

    OdgovoriIzbriši

Comments system

Disqus Shortname