ponedjeljak, 22. travnja 2019.

Talijanska krempita od limuna


Obožavam blagdane, druženja, uživam i u spremanju i jedenju divnih stvari koje uvijek prigodno moraju ukrašavati stol.Kruna svakog dobrog slavlja su slastice.Mislim da sve znate koliko sam recepata objavila na coolinarici, uvijek pazila da ne ponovim nečiji recept i tako obezvrijedim nečiji trud u pripremi i prezantaciji istog, paje tako jako puno recepata ostalo neobjavljenih jer sam uvijek milila ovo sigurno ima pa neću objavljivat.S obzirom da je ovo moj blog i ja sam tu šefika, hehe, objaviti ću sve one recepte koje rado kuham i odavno su dio moje obitelji.Ovo je ili bolje rečeno tako je kod nas zapisana kao talijanska krempita, pa je ja tako i prenosim, divno kremasto jelo obogaćeno limunom uvijek super paše poslije obilnog obroka.Uživajte!!!Eh, da, i super jednostavno u pripremi.


Sastojci:


500g lisnatoga tijesta

Krema:

500g mscapone sira

500ml vrhnja za šlag

1-2 kesice kremfix/meni nije trebalo /

2-3 žlice šećera u prahu/manje više po ukusu/

1 vanilija šećer

1 limuna/korica i sok/

Priprema:

Razvaljajte tijesto ili još bolje kupite razvaljano.Jednu polovicu tijesta dobro nabodite perunom /vilicom/.Stavite peći u zagrijanu pećnicu na 180C/20-tak minuta dok ne dobije lijepu boju.Pečeno izvadite da se ohladi.
Drugi dio tijesta izrežete na pravokutnike oko 5cmm širine.Njih isto nabodete vilicom , ispecite.Ohladite do kraja.
Napravite kremu:Pomiješate mascapone sa koricom limuna.Izradite vrhnje za šlag u čvrsti šlag, pomiješate sa mascapone dodate šećera u prahu po želji i kremfix, doradite sokom od limuna, isprobate kremu pa dodate po želji.
Slažite tako da na dno stavite cijelu koru, stavite kremu, poravnate
.Po vrhu stavite izrezane kore.
Pustite dva sata u frižider da se stegne i sve poveže.Izrežete lijepo nemojte kao i ja na brzinu ali to je takva prigoda bila.Možete servirati uz svježe voće.



2 komentara:

  1. Eh, a ja pomislila kad sam vidjela sliku: pa nisu to kremšnite, to su šampite :)
    Jako volim ovakvu kremu, sigurno ću napraviti baš tako. Jednostavno, brzo, a u slučaju hitnosti mogli bi se staviti i keksi umjesto lisnatog.
    Hvala za recept! ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ništa mila, recept je skroz jednostavan, za kekse je supe ideja samo ih prije namočiti malo u mlijeko ili razblaženu kavu,Hvala ti punooo :-)

      Izbriši

Comments system

Disqus Shortname