ponedjeljak, 8. kolovoza 2016.

Bruschetta contadina



Prefine starinske ili prije seljačke bruskete na palenti /puri /polenti koje smo jeli u jednoj maloj taverni .Kobasice odaberite koje inače koristite ovo su teleće malo pikantne sa okusom anisa i  sa malo limuna/moram priznati da sam ja fan kobasica i sama ih najčešće radim od mesa po želji ,sada ih radim jako puno vrsta /ne bi vjerovali/i sve su svježe naravno jer nemam uvjeta za dimljenje/iako sam pronašla aparat za kućno dimljenje ali nisam zadovoljna , koristi se aroma dima što je meni ne prihvatljivo ako ima tko neku ideju za kućno dimljenje kobasica neka se javi/.Odlutala sam od brusketica dakle one su vrlo jednostavne u izradi ,fine i hrskave meni najbolje hladne uz fino rashlađeno bijelo vino .

Sastojci:

350g palente + dovoljna količina vode/pogledajte upustvo za pripremu palente

1žlica maslaca

sol,papar

3 -4 svježe kobasice /po želji

par listića kadulje 

3 žlice maslinovog ulja 

par žlica parmezana

Priprema:

Skuhate palentu tako da zagrijete vodu sa solju paprom ,dodate maslac.Dodate svu količinu palente ,metlicom miješate dok se palenta ne skuha .Prospite palentu na ravnu dasku izravnate je i pustite da se ohladi.
Kobasicu izvadite iz opne ,zagrijete maslinovo ulje .Narezete na sitno svježe oprane listove kadulje .Prepržite ih kratko da puste aromu.Stavite razmrvljenu kobasicu,smanjite vatru  ,miješate i razdvajate komadiće mesa da se sve fino isprži i da se istopi eventualna masnoća.Izvadite kobasicu šupljikavom žlicom ,pa na istoj masnoći prepržite s obje strane narezane kocke palente  /otprilike 5x5cm/ .Složite ih na tanjur za serviranje .Prospite ih ribanim parmezanom  i popaprite/ja volim a vi možete izbjeći/ .Na svaku stavite preprženo meso /trebalo bi izgledati onako rustikano i neformalno/.Prospite sitno nasjeckanim peršinom.

1 komentar:

Comments system

Disqus Shortname