utorak, 9. siječnja 2018.

Jogurtice

Divna aromatična peciva koja za tijesto ne koriste nikakvu drugu tekućinu osim jogurta.Mekana a uz dodatak češnjaka i peršina doista posebna.

Sastojci:

300ml  gustog/čvrstog/grčkog jogurta

80ml ulja

1 jaje/L

1,5 žličica šećera

1/2 žličice soli

1/2 kesice kvasca/instant

oko 500g brašna


Ostalo:

50 g maslaca+ mlaz ulja

1 češanj češnjaka

1žličica nasjeckanog peršina

Priprema:

U lončić/možete u u veći lonac ako će tre kasnije tu zamijesiti tijesto/ stavite svu količinu jogurta, dodati, sol,šećer i ulje pa sve skupa staviti na vatru lagano zagrijati da postane mlako.Maknuti sa vatre, dodati jaje i polovicu količine brašna a potomom kvasac, izmiješati.Uz miješanje dodavati ostatak brašna, dok ne tijesto ne postane glatko i ne lijepi, možete ga dodatno istresti na radnu plohu , miješati da se tijesto izradi i postane glatko i podatno.Staviti u zdjelu, pokriti prozirnom folijom ili običnom kuhinjskom kesom.Staviti na toplo mjesto/ja sam stavila u zagrijanu pećnicu  na 50C/ na nakih 30-45 min dok ne naraste.
Nadošlo tijesto podijelite na 16 dijelova.Svaki dio lagano raširite, zarolati pa dodatno izraditi na radnom stolu da se formiraju šiljci na vrhovima.Prebaciti na lim za pečenje.Ponavljate postupak dok ne izradite sva peciva.Pokrite kuhinjskom krpom ostavite još pola sata na toplom mjestu.Otopite maslac sa mlazom ulja dodati sitno nasjeckanog peršina i češnjaka, izmiješati.
Nadošla peciva zarežite uzdužno.Lagano žlicom stavite pripremljen mješavinu češnjaka i peršina, možete lagano dok stavljate žlicom proširiti utor.Peciva premažete  žumanjkom.

Pecite u zagrijanoj pećnici na 180C/20-tak min.
Servirati toplo ili hladno.

Broj komentara: 35:

  1. Vidim opet ti je pomoravka ukrala recept, samo zamijenila jogurt sa kiselim vrhnjem, pogledaj kad stigneš, sramota od žene :-( Luki

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma necu ni gledat, hvala ti na komentaru, ja tu ženu žalim :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Potpuno se slažem sa Luki i ja sam vidjela, pa dobro jeli ta žena ima uopće obraza ili je samo važno koliko će recepata natrpati, pozdrav Muci, Sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ne znam šta bi rekla, hvala ti na komentaru i podršci, pozzz :-)

      Izbriši
  4. Ej, jutros me raspalilo kad sam vidjela da je bezobrazno još i stavila recept na coolinariku, pa to je strašno:-Z

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahha, a jeste lude, ma pustite jadnicu neka stavlja sta je volja, heheheh

      Izbriši
  5. Isprobano i pre pre fino, hvala ti na još jednom divnom recept, hvala ti što ne odustaješ kad te gaze i što nam donosiš divne recepte, Luki

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajmee da me gaze, hahaha, hvala ti na isprobavanju, puno te pozdravljam :-))hehe luda si

      Izbriši
  6. Obozavam ovu vrstu peciva,prelepe su,probam obavezno,ujedno vam zelim i srecan Uskrs.🍀🍀🍀

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam puno draga draga Karamela na komentaru, sve najljepše želje i vama, Sretan Vam i blagoslovljen Uskrs 😊😘

      Izbriši
  7. Vrlo zadovoljna sam receptom i tijestom, ma preukusno je bilo, fotka te čeka.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kombinacija okusa za deset,hvala puno na receptu,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na isprobavanju,baš sam sretna veliki pozdrav letii :-)

      Izbriši
  9. Sve sam pročitala, strašno je kakavih ljudi ima,ovaj mi je recept odličan kao i svi tvoji.

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako, jako mi se sviđa. Bookmarkirano, biće isprobano. Hvala na divnom receptu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam puno na komenataru nadam se da će te biti zadovoljni receptom, pozdrav leti :-)

      Izbriši
  11. Poštovana,
    na coolinarici sam uvijek rado pratila Vaše recepte, i mnoge od njih i isprobala...uglavnom slana jela.
    Kad god su bile posebne prigode,zavirila sam u Vašu riznicu, nikada ne sumnjajući da će biti perfektno.I svaki put je bilo.
    Već duže vrijeme ne vidim vaše objave na spomenutoj stranici,pa sam se uplašila kako ste odustali od kuhanja.
    Ali,na sreću, našla sam Vas...i redovno ću pratiti i iščekivati još koji receptić koji držite u pripremi, baš kao as u rukavu.
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam puno na divnim riječima,baš sam sretna što ste zadovoljni isprobanim receptima.Moja strast za kuhanjem nije nimalo splasnula i dalje volim , kuham i isprobavam možda je malo manje vremena za objavljivanje recepata.Na coolinarici više ne objavljujem, voljela sam te stranica i žao mi je što sam morala otići ali bezobrazno pionašanje, bezobzirnost i zloća korisnica koje su pojele te stranice me odvojila od istih, nažalost nisam jedina, po onome što čujem stranice su dosta propale, samo se kopiraju već objavljeni recept, tuga mije zbog toga.Oprostite na dugom postu, hvala vam javljanju, lijep pozdrav vam šaljem.

      Izbriši
  12. Predivno kao i svi vaši recepti, slažem se ga gornjim posto jako nam nedostajete na Coolinarici,nema tamo više nikoga od korisnica koje su vrijedile i čiji su recepti ostavili ne izbrisivi trag u našim životima, pratim i kuham vaše recepte na blogu, ostajte mi zdravo i veselo ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam puno na lijepim riječima, drago mi je da svratiti na blog i da me i tu pratite, što se tiče Coolinarike mislim da ne treba trošiti riječi sve je rečeno u gornjim postovima, hvala vam puno 😘

      Izbriši
    2. Hvala vama puno, sve je u redu��

      Izbriši
    3. Jučer sa im pekla, divne mirisne, hvala vam na receptu��

      Izbriši
    4. Baš mi je drago, pozdrav leti💞💞💞

      Izbriši
  13. Jako volim ovaj recept, stalno je na mom stolu, od srca vam hvala,volim vaše recepte,samo gore glavu��

    OdgovoriIzbriši
  14. Muci draga, navratim i ja ponekad na ovu bandu i drago mi vidit da si i dalje u svom šefovskom elementu (to si upravo postala kad sam se ja "tamo" uključila). Mene tamo odavno nema, provirim nekad i baš je sve prazno, bez duše. Puno lipih pozdrava!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja Kasheta od srca te pozdravljam , sve potpisujem za Coolinarika nažalost je upravo kako kažeš, prepisivanje starih recepata od par korisnicaa ostale samo malu i cmakslu ispod recepata nema više druženja igara , sve otužno, jako mi žao zbog toga toliko sam truda, vremena i ljubavi dala tim stranicama a uspjeli su ih uništiti.znaš da mi još tu i tamo uredništvo napiše Neil, nekad sam im sve to pisala u nadi poboljšanja ali nažalost ništa od toga pa sam odustala.Nisam tamo objavila ništa već skoro tri godine.Ims jedno veče društvo na Instagramu pa se tamo malo družimo,ako di tamo javi se.Puno te pozdravim jako si ne obradovala Slovacima, javi se još koji put i čuvaj se 💞❤️💞❤️💞

      Izbriši
  15. Kako je ovaj recept dobar, sve hvale👍

    OdgovoriIzbriši

Comments system

Disqus Shortname