nedjelja, 12. kolovoza 2018.

Pizza paprike

Strašno mi je smiješno kad nekakav recept koji je dio moje sezonske kuhinje nisam stavila ili ga nemam među receptima i kad ljudi isprobaju i pitaju za recept, ja ostanem iznenađena, valjda nešto što je uobičajeno i ne sjetim se objaviti a ustvari su vrlo jednostavna i ukusna domaća spiza.Ovo jelo često radim ljeti kad ima svježih paprika, izdašno, vrlo ukusno, obožavavaju ga i najveći mesojedi a recimo lagano i jednostavno u pripremi.Jedini je preduvjet da ipak imate domaću šalšu za punjenje paprika/to je po meni/vi naravno možete onako kako inače radite pizzu i da naravno da možete staviti i šunku i gljive ako volite ali meni nije potrebno.Uživajte mile moje i kao što sam vam napisala, iskoristite ljeto družite se i uživajte.

Sastojci:/4 osobe

4 paprike/boja po želji/

150g mozzeralle

8 žlica šalše/umake od rajčice

sol,papar

origano

1 rajčica/šljivarica

par žlica maslinovog ulja

Priprema:

Paprike operite i podijelite na pola, maknete sjemenke i peteljku.Staviti na lim na koji ste stavili papir za pečenje.Lagano posolite i poparite.U svaku papriku stavite žlicu šalše, mozzarelu/ja sam je samo natrgala na komade/, posolite, popaprite .Na vrh staviti jednu šnitu rajčice.Prospite origanom.
Pokapate sa malo maslinovog ulja.Pecite nekih 20 min na 200C.

Servirati uz salatu ili kuhano povrće.

2 komentara:

Comments system

Disqus Shortname